Buitenschoolse opvang

“Plezier, leren en uitdagende activiteiten bij de buitenschoolse opvang”

Buitenschoolse opvang

In samenwerking met 2Samen bieden wij buitenschoolse opvang aan. Voor kinderen van 4 jaar en ouder is voor en na schooltijd van alles te doen bij de buitenschoolse opvang (BSO) de 2Dolfijnen. De kinderen worden van school opgehaald of naar school gebracht door de medewerkers van de BSO.

Bij de 2Dolfijnen staan plezier en keuzevrijheid voorop. Er is dan ook veel te doen en om uit te kiezen. Wij bieden diverse activiteiten zodat kinderen kunnen spelen, ontspannen, samenwerken en nieuwe dingen leren. Denk aan miniworkshops, sport- en spelmiddagen, knutselen en nog veel meer.

Naast de dagelijkse activiteiten biedt 2Samen ook nog een speciaal programma aan: KICKs. Dit zijn bruisende en uitdagende activiteiten zoals freerunnen, kooklessen, judo en je eigen robot bouwen. Ook tijdens de vakanties worden er diverse (grotere) uitstapjes en activiteiten georganiseerd.

Wij bieden verschillende vormen van buitenschoolse opvang aan:

• Voorschoolse opvang: van 7.15 tot 8.30 uur
  • Tussenschoolse opvang: samen lunchen op school
  • Naschoolse opvang: na schooltijd
  • Vakantieopvang: tijdens vakantie of studiedagen

Voor meer informatie over de BSO en het inschrijven van uw kind(eren) kunt u terecht op www.2samen.nl.