Peuterschool W.E. den Hertog

“Spelen, ontdekken en vriendjes maken op onze Peuterschool”

Peuterschool W.E. Den Hertog

Peuters leren door te spelen, te ontdekken en door zelf te doen. Op onze peuterschool kan uw kind in een veilige en vertrouwde omgeving fijn spelen en vriendjes maken. Wij werken met verschillende thema’s die kinderen motiveren tot spelen en het opdoen van nieuwe ervaringen. Dat doen we met uitdagend speelmateriaal, het juiste aanbod en persoonlijke aandacht van onze pedagogische medewerkers. De leermethoden van de peuters en kleuters zijn op elkaar afgestemd waardoor er een doorgaande leerlijn ontstaat. Dit biedt een goede en vertrouwde overgang van uw kind naar groep 1.

Peuters van 2½ tot 4 jaar zijn van harte welkom om twee of vijf keer per week bij ons te komen spelen. Wij zijn iedere morgen geopend van 08.30 tot 11.30 uur, op woensdag van 08.30 tot 12.30 en op maandag, dinsdag- en donderdagmiddag van 12.15 tot 15.15 uur. Op een dagdeel komen maximaal zestien peuters bij ons op de groep.

Wilt u het inspectierapport van de peuterschool lezen klik dan hier inspectierapport peuterschool W.E. den Hertog.

Voor verdere informatie en inschrijven kunt u terecht op www.scohpeuterscholen.nl.