Peuterschool W.E. den Hertog
Digitale geletterdheid
Brede buurtschool

Welkom bij brede buurtschool Ds. W.E. den Hertogschool!

Samen ontdekken wie je bent: dat vinden we belangrijk op brede buurtschool Ds. W. E. den Hertogschool. Op onze school en peuterschool komen kinderen van 2½ tot 12 jaar, van verschillende achtergronden en afkomst bij elkaar. Ze zijn een afspiegeling van de diversiteit in de wijk. Een rijk palet dat kansen biedt. Kansen om kennis te maken met andere waarden. Omdat wij geloven dat leerlingen juist daardoor vertrouwen ontwikkelen. In zichzelf én in de ander. Op onze school leert uw zoon of dochter bij te dragen aan de snel veranderende samenleving.

De ouderapp, altijd op de hoogte!

Met de ouderapp van Parro kunnen wij makkelijk communiceren met ouders. Het communicatieproces is hierdoor sneller en efficiënter. Lees meer >

Contact

Neem vrijblijvend contact met ons op. Wij informeren u graag over de mogelijkheden.

Typ bovenstaande code over.